Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2010 19:18 - Рила .... сбъдната мечта
Автор: tera07 Категория: Туризъм   
Прочетен: 8551 Коментари: 19 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Понякога мечтите се сбъдват !  Толкова дълго съм мечтала за Рила, че когато това се случи,  за мен бе някак нереално и си задавах въпроса  „ Аз наистина ли съм тук ?”  Това е красота и хармония  която те обгръща
  и ти се струва, че си в друго време и друг свят.  Езерата излъчват  спокойствие
  и  величие.....сякаш си в 
безвремието  за момент..... Но там и кипиш от енергия и откриваш 
неочаквани  способности.  Сега ми е смешно,  но ако някой ми бе казал, че ако направя 3 - часов преход с раница 15-20 кг   /за пръв път през живота си/  и  то през скалиста местност едва  ли  ще  можех  да шавам  на  другия ден.  Какво ти  /на втория ден/  като коза  от Рибното езеро  до Сълзата  и после по билото,  до малкия Чанак /езеро/  и после през клекове и камъни….. усещането беше невероятно. И това което много ме впечатли… хората в планината са други. Всички се  поздравяват, срещнахме – освен българи, испанци, гърци, англичани, японци, сърби, поляци, руснаци…… усмихват  се  и  „Здравей” на всички езици  се разнася  и  ти  става топло и хубаво.  Ама пък една  испанска група мина с такова бързо темпо и ход,  че от това препускане не знам   дали  можеха  да разгледат красотата която ги заобикаляше.  Ние вървяхме бавно и  спокойно, радвах се на  всяко езеро  / а в Бъбрека пошляпах/.  :) А когато се прибрахме  до хижата и обърнах поглед към върховете високо над езерата не вярвах ,че съм била толкова високо 2535 м  над морското равнище.  За опитните планинари може  и да е нищо...... но в душата ми това бе една малка експлозия  от емоции които ме  сгряват  дори и сега /вече  на морското равнище/. Всеки ден гледам снимките и част  от тях искам да споделя......такава красота е !!!

 



image

                                      поглед от върха към ез. Близнака

image

 това е едно най красивите езера  които видях - малк.Чанак /или Чистотата както го 
                                          наричат/  зад вр. Харамията

image

                             връх Харамията  / 2465 м/ - магнетичен  и величествен

image
 
                         красива тройка нали - ез.Близнака, Трилистника и Рибното

image
 
                                     поток който се влива в Рибното езеро

                    image

                                           и Слънцето пие вода 

image

                           нещо толкова нежно лилаво поникнало на скалата

                    image
                  
                           ох, от  тук  почва катеренето към ез. Окото / в ляво /

image

                                              най - красивото Око

image

                                        планинска усмивка   в розово





image
     
                              хармония......друго не мога да кажа
image

                            зелено.....зелено   и мирише на гора

image

                                    песен  на  река .......... разкошно е

image

                    най - красивото дървено мостче по което вече плетях   крака  :))))

        image

и тук пих най - хубавото кафе през живота си.....такова за което си мечтах
                                           на истински огън

image

                                а  това ми беше малиновата изненада........ 
         
image

 


Тагове:   мечта,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави!
19.08.2010 19:36
Много хубаво!
цитирай
2. erato7 - Поздрави и от мен!:))) Прекрасен ...
19.08.2010 20:38
Поздрави и от мен!:))) Прекрасен постинг!:)))
цитирай
3. tera07 - lubara - Поздрави!
19.08.2010 23:19
Да там е прекрасно !
цитирай
4. tera07 - erato7 - Поздрави и от мен!:))) Прекрасен ...
19.08.2010 23:21
Пожелавам да отидеш там и усетиш всичко :)))
цитирай
5. mariani - Не
20.08.2010 09:35
съм ходила в Рила...
Много хубави снимки :)
Поздравления и...благодаря, tera
цитирай
6. ckarlet - Колко много красота си имаме в Бъ...
20.08.2010 12:54
Колко много красота си имаме в България! Интересното е, че дори и през горещите дни има сняг по върховете на Рила!
Поздрави!
цитирай
7. tera07 - mariani - Ако имаш възможност, не изпускай шанса....
20.08.2010 13:18
там на място е оше по красиво ! С нетърпение чакам пак да отида :))))
цитирай
8. tera07 - ckarlet - Август е :)))) а, преспите покрай езерата почваха от Близнака до Сълзата.
20.08.2010 13:28
Но на Окото, тичах ту от този ту от другия край да снимам, ами това направо си
бяха мини айсберги. И най - интересното е , че през деня температурите са си
високи но те не се разтапят. Някои от туристите сядаха в неразтопените преспи
и си правеха снимки. Аз хвърлих монета в езерото / по дъното имаше много/.
Искам пак да отида, има още толкова много неща за гледане. :)))))))))))
цитирай
9. innamorata - Поздрави!
21.08.2010 14:28
За мен Рила все още е несбъдната мечта. Благодаря за снимките.
цитирай
10. tera07 - innamorata - Пожелавам мечтата ти да стане реалност !
21.08.2010 14:56
Ще се сбъдне вярвай ! :)))
цитирай
11. martito - Ааау че червени малинки! И този п...
23.08.2010 16:51
Ааау че червени малинки! И този природен разкош!:)
цитирай
12. tera07 - martito - Уау в този природен разкош си наврях муцунката, както бяха набрани,
23.08.2010 18:40
няма да обеснявам колко вкусни бяха мммм :)))) диви малинки
цитирай
13. анонимен - Много хубави снимки! Благодаря за ...
25.08.2010 18:26
Много хубави снимки! Благодаря за споделянето! Аз ходех в този район през 90-те и езерото Малък Чанак ми беше любимо - никой не можа да ми каже тогава как се казва и си го бях кръстила "езерото на съзерцанието"... Там времето спира...
цитирай
14. tera07 - анонимен - Благодаря !
26.08.2010 10:40
Не знам как най - точно да го кажа.... но го чувствам така, за пръв път съм там...
но усещането е , че се завръщам на място което ми е много близко....
цитирай
15. cvetnica - Мечтите винаги се сбъдват!
26.08.2010 14:47
Няма значение колко дълго си чакала, важното е усещането там горе...на високото!
Където дъхът ти спира от красота и вълшебствата нямат край от изживяването, нали?

Още много сбъднатости, мила!
цитирай
16. tera07 - cvetnica - Благодаря .... ти разбираш :)
26.08.2010 15:23
Да, усещането там горе не може да се сравни с нищо.... ще мечтая и чакам до
следващия път :)
цитирай
17. jivi93 - Мечтите се сбъдват
16.09.2010 12:40
А твоите снимки събудиха в мене мечта да видя и на живо този рай високо в планината. Поздрави!
цитирай
18. pegas08 - Това е моя мечта!
25.09.2010 21:56
Дано се сбъдне някога!

Мерси, засега!
цитирай
19. tera07 - Да мечтите се сбъдват понякога, мой приятел осъщесви мечтата ми !
26.09.2010 12:07
Там е толкова красиво, пожелавам Ви сбъдване на мечтата !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tera07
Категория: Лични дневници
Прочетен: 115102
Постинги: 37
Коментари: 95
Гласове: 734
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031