Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2010 22:03 - Разстояние само един удар на сърцето
Автор: tera07 Категория: Музика   
Прочетен: 2107 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 26.04.2010 21:00



        image
                    

                           
WHEN  I  NEED YOU             " Когато имам нужда от теб, просто затварям очи и съм с теб. И всичко, което толкова много бих искал да ти дам, е на разстояние само един удар на сърцето.   Когато имам нужда от любов, протягам ръка и докосвам, любов. Никога не съм знаел, че съществува толкова много любов, която да ме топли ден и нощ.   Мили и мили от празно пространство между нас, телефонът не може да замени твоята усмивка, но ти знаеш, че няма вечно да странствам, навън е студено, но почакай и прави така, както правя аз!   Когато имам нужда от теб, просто затварям очи и съм с теб. И всичко, което толкова много бих искал да ти дам, е на разстояние само един удар на сърцето.   Не е лесно, когато пътят е твоят шофьор. Мило, товарът, който понасяме, е тежък, но аз няма цял живот да странствам. Навън е студено, така че, почакай и прави така,к акто правя аз!   Когато имам нужда от теб... Когато имам нужда от любов, протягам ръце и докосвам любов, никога не съм знаел, че съществува толкова много любов, която да ме топли ден и нощ!   Когато имам нужда от теб, затварям очи, протягам ръце и ти си при мен, скъпа, на разстояние само един удар на сърцето. Слушай, когато имам нужда от теб, скъпо, държа те в обятията си, усещам те, дай ми и ти това!   Липсваш ми, мило, просто затварям очи и съм с теб, имам нужда от теб тази вечер, знаеш, на разстояние само един удар на сърцето..."

image 
   


When I need you  I just close my eyes and I"m with you 

   

 






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ren - ------
22.04.2010 12:17
просто затварям очи...
цитирай
2. inakrein - Най- дългото разстояние е наистина ...
25.04.2010 16:52
Най- дългото разстояние е наистина това, което е равно на един удар на сърцето.
Благодаря за удоволствието!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tera07
Категория: Лични дневници
Прочетен: 115530
Постинги: 37
Коментари: 95
Гласове: 735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930